Pierre_Balmes DAVID-BARRAN Nacho_Barragan
PIERRE BALME DAVID BARNA NACHO BARRAGÁN
elena_benarroch jordi_camos ElginNijhuis, Karin
ELENA BENARROCH JORDI CAMOS KARIN ELGIN-NIJHUIS
García, Daniel HALLE, BRUNO Harper, Toby
DANIEL GARCIA BRUNO HALLÉ TOBY HARPER
denis-ivosevic Lipovetsky, G. morten_moller
  DENIS IVOSEVIC   GILLES LIPOVETSKY MORTEN MOLLER
Peñarroya, Montse Isabelle_Pochat-Cottilaux RIBAS,S
MONTSERRAT PEÑARROYA ISABELLE POCHAT-COTTILLAUX SALVADOR J RIBAS
genis_roca Raul_Sanchez_peq eva_steensig
GENÍS ROCA    RAÚL SÁNCHEZ EVA STEENSIG

Montse Peñarroya Especialista en Marketing Digital. Graduada en Turisme, amb un Postgrau en Comerç Exterior i Marketing Internacional, i un Màster en Societat de la Informació. Directora de l’Institut d’Investigació 3iSIC (Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement) i també és directora de l’empresa Quadrant Alfa especialitzada en formació i investigació en el camp del Marketing Digital. Na Montserrat ha estat també sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres. És professora de Marketing Digital i de eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: CETT- UB, UAB – Escola de Postgrau, UAB – Escola Universitària de Turisme i Hosteleria, UPF – ESCI, Universitat de Barcelona, Universitat de Vic i UOC. La Montse participa com a docent en els programes de formació que la UNWTO (United Nations World Tourism Organization) imparteix a reu del món”. També imparteix classes a: Universitat Politècnica de València, Universitat de Girona, La Salle, Cambra de Comerç de Barcelona (i en quatre cambres més), ACC1Ó, ICIC – SDE, Agència Catalana de Turisme, Col•legi Oficial de Bibliotecaris, entre altres. La Montserrat és l’autora de la “Guia de Comerç Electrònic” editada per la Cambra de Comerç de Barcelona i PIMESTIC, autora de “Marketing Electrònic per a Turisme Cultural” i l’ co- autora de Com ser dels primers a Google sense pagar, de l’ editorial UOC.

Bruno Hallé, hoteler de tercera generació, amb una formació en hosteleria i turisme, ampliada amb estudis posteriors en gestió (MBA en gestió hotelera i turística internacional a Cornell – Essec, PDD per l’IESE a Barcelona). Després d’experiències en grups hotelers com Occidental Hoteles o el grup Accor, s’incorpora a la consultoria turística amb MTR-Horwath Consulting a l’any 1995; posteriorment, després de la fusió de MTR amb Mazars l’any 2000, desenvolupa l’activitat a Mazars Turismo com a soci i posiciona la marca en l’àmbit hoteler nacional. Des de novembre de 2004, soci cofundador de Magma Turismo, i des de novembre 2011, de Magma Hospitality Consulting.

Salvador José Ribas Rubio és el director científic del Parc Astronòmic Montsec i professor col•laborador de la Universitat de Barcelona. Nascut a Barcelona l’any 1978, és llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de Barcelona l’any 2001. Realitza actualment la seva tesi doctoral en l’àmbit de la contaminació lluminosa en la Universitat de Barcelona. Ha estat el ponent de l’àrea astronòmica de la serra del Montsec en el procés de certificació Starlight. Ha participat en els plans de mesura de la zona del Montsec des de l’any 2000 fins a l’actualitat. Per altra banda, ha participat regularment en múltiples tasques de divulgació i seguiment de fenòmens astronòmics particulars, com trànsits o eclipsis, fent servir les possibilitats de les noves tecnologies com Internet per a apropar la ciència al ciutadà. És el creador del portal ServiAstro d’informació astronòmica de la Universitat de Barcelona.

Raúl Sánchez Flores, director executiu de l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (FANOC), de la Federación Española de Familias Numerosas (FEFN) i secretari general de la European Large Families Confederation (ELFAC). Membro de l’Observatori de la Família del Govern de Catalunya; de la Tribuna Barcelona Debat Familiar i del jurat dels Premios Institucionales i Empresariales Familia. Des de 2004 a 2010 ha dirigit l’Instituto de Estudios Superiores de la Familia (IESF) de la Universidad Internacional de Cataluña (UIC) i fins a desembre de 2012, el Observatorio de Políticas Familiares i el posgrau sobre Políticas familiares públicas y de empresa a la mateixa UIC. Col·laborador i ponent des de 2000 fins a 2005 de l’Observatorio Europeo sobre Situación Social, Demografía y Familia, així com del programa de la Unió Europea anomenat European Family Platform, de 2008 a 2011. Actualment és membre del comitè executiu del projecte d’investigació de la Unió Europea “Families and Societies”, per al període 2013-2016, i expert de la comissió europea als “Foros sobre el Cambio Demográfico” des de 2006. Ha format part de l’equip fundador de la Fundación Más Familia, que promou el Certificado de Empresa Familiarment Responsable (EFR). També ha posat en marxa, dintre de la Federación Española de Familias Numerosas, el Sello de Turismo Familiar, per a certificar empreses i establiments turístics adaptats a les famílies amb fills. Ha dirigit els comitès organitzadors dels congressos espanyols de famílies nombroses que s’han organitzat bianualment des de 1998 fins a la data, l’últim, a Màlaga a l’octubre de 2014. També ha dirigit el comitè organitzador del Simposio Internacional sobre Familia, Educación y Género (Barcelona, novembre de 2005), del Congreso Internacional sobre “El tratamiento de género en la escuela” (Barcelona, abril de 2007) i del Congreso Internacional sobre Familia i Sociedad, sota el títol “La familia, paradigma de cambio social” (Barcelona, maig de 2008). Assessor de diversos governs nacionals i regionals a Europa i Llatinoamèrica, ha participat en nombrosos congressos, simposis i seminaris sobre família i polítiques familiars i dirigit cursos sobre aquestes matèries.

Daniel García ha estat gestor d’hotels de l’àrea d’Espanya i Andorra a Booking.com des d’agost de 2011. La regió d’Espanya i Andorra consisteix en 7 oficines de Booking.com (Barcelona, Madrid, Palma de Mallorca, Màlaga, Las Palmas de Gran Canaria, Sevilla i Benidorm) i més de 41 200 propietats llogables a dia d’avui. En aquesta funció, és responsable de la gestió de diversos equips comercials de suport dels socis de Booking.com al nord d’Espanya. A més, és responsable de la gestió del departament de lloguers de vacances i connectivitat de l’Hotel Chains que presta servei, suport i assessorament comercial a la cadena mundial principal i cadenes locals amb presència a Espanya i Andorra. Daniel es va unir a Booking.com a gestor sènior al març de 2006 i era responsable de l’equip de l’àrea de Barcelona i del desenvolupament de la regió del nord d’Espanya. Abans havia estat gestor d’hotel i allotjament a Espanya, Portugal i Andorra en lastminute.com durant 5 anys, on era el cap de totes les estratègies i activitats d’allotjament a la regió. Està graduat en Turisme per l’ESHT Sant Ignasi de Barcelona, vinculada a la Universitat Ramon Llull. Les seves llengües maternes són l’espanyol i el català i parla anglès amb fluïdesa.

Gilles Lipovetsky nascut al 1944 a França. Viu a Grenoble

• Professor agregat de Filosofia: 1970
• Cavaller de la Legió d’Honor: 2003
• Doctor Honoris Causa de la Universitat de Sherbrooke (Canadà): 2001
• Doctor Honoris Causa de la Nova Universitat Búlgara (Bulgària): 2005
• Doctor Honoris Causa de la Universitat d’Aveiro (Portugal) : 2013
• Doctor Honoris Causa de la Universitat de Vera Cruz (Mèxic): 2015
• Membre del Conseil d’Analyse de la Société (sota l’autoritat del Primer Ministre) fins a 2013
• Expert consultor de l’APM (Association progrès du management)
• Comissari de l’exposició “Pantalla Global” al CCCB (Barcelone), 2012
• Camp de recerca: Les transformacions dels valors , l’individualisme, el luxe, la cultura, els estils de vida contemporanis.

Obres publicades:

• L’Ere du Vide (1983), Gallimard
• L’Empire de l’Ephémere (1987), Gallimard
• Le Crépuscule du Devoir (1992), Gallimard
• La Troisième Femme (1997), Gallimard
• Métamorphoses de la culture libérale (2002), Liber (Canadà)
• Le Luxe éternel (2003), Gallimard
• Les Temps hypermodernes (2004), Grasset
• Le bonheur paradoxal. Essai sur la société d’hyperconsommation (2006), Gallimard
• La société de déception (2006), Textuel
• L’écran global (2007), Seuil · La Culture-monde. Réponse à une société désorientée (2008), Odile Jacob
• L’Occident mondialisé. Controverse sur la culture planétaire (2010), Grasset
• L’Esthétisation du monde. Vivre à l’âge du capitalisme artiste (2013), Gallimard
• De la légèreté. Vers une civilisation du léger (2015), Grasset Aquests llibres han estat traduïts a 20 idiomes. Tots estan publicats en espanyol per Anagrama.

Karin Elgin-Nijhuis és experta en comunicació digital que treballa per destinacions i organitzacions turístiques. Està especialitzada en branding, marketing de continguts, RRPP socials, narració d’històries i altres tècniques narratives. Després d’haver estudiat Història Antiga a la Universitat d’Utrecht, hi va romandre uns anys combinant funcions a la universitat i el treball en turisme. Fascinada per les oportunitats que Internet oferia a les organitzacions de turisme i hoteleria, es va formar com a desenvolupadora i assessora d’Internet i va seguir cursos d’Estratègia de la Informació, Comerç Electrònic i Comunicació Corporativa a la Universitat Erasmus de Rotterdam. Karin ha treballat com a consultora d’Internet i cap d’assessoria i projectes al Consell de Turisme i Congressos dels Països Baixos (NBTC). Des de 2004 gestiona la seva pròpia consultoria. Ha gaudit investigant i sent coautora de la publicació de la UNWTO Evaluating and Improving Websites – The Destination Web Watch (2005) i la publicació de la UNWTO-ETC Handbook on E-marketing for Tourism Destinations (l’edició de 2008 i l’edició totalment revisada i ampliada de 2014). El Tourism StoryLAB ® fundat per ella es dedica a l’intercanvi i desenvolupament de coneixements sobre narració d’històries i tècniques narratives amb objectius de branding i marketing. Per a més informació, consulteu www.elgin.nl i http://nl.linkedin.com/in/karinelginnijhuis

Toby Harper és un actor/MC/home polifacètic a l’escenari. Després de 25 anys al negoci, s’ha anat movent, de manera lenta, però segura, cap al MC en escena, presentant molts i diferents esdeveniments amb clients que han anat des de l’Ajuntament de Barcelona, el Centre de Convencions de Barcelona, Ascari, Samsung, Lufthansa, Amnesty International, el 19th World Petroleum Congress o l’ESOF. Treballant a Espanya, Europa i Amèrica del Nord, ha concidit amb ministres (primers ministres i d’altres), SM el Rei Joan Carles I d’Espanya i gairebé tots els alcaldes de Barcelona i caps de govern. A més de seus més convencionals com la Fira de Barcelona o la Feria de Madrid, també ha tingut la gran sort d’inaugurar una carrera de Fórmula 1 a Andalusia, lloar les virtuts de Barcelona com a seu de SITE a Toronto, celebrar una reunió de negocis en un vaixell al Sena, actuar en un hotel de disseny a Portugal, improvisar al Teatre del Liceu de Barcelona ple a vessar o fer d’amfitrió d’un tast de vins al Rin.

Morten ocupa el càrrec de Gerent Sènior de Programa a la Capital of Children Office A/S a Billund, Dinamarca. Les seves principals àrees de responsabilitat inclouen la gestió, la supervisió i assignació de pressupost globals de projectes de sectorialitat creuada en el camp de l’aprenentatge i el desenvolupament infantils. Amb més d’una dècada d’experiència al més alt nivell al sector de la gerència i l’assessoria, Morten controla el dia a dia del curs dels projectes adreçats a posicionar Billund com el primer exemple d’èxit d’una associació pública-privada en sectors tan diversos com l’ensenyament i l’educació, la societat civil, la cultura, el lleure, la planificació urbana, el turisme i el desenvolupament de negocis, sempre centrats en els nens i els joves. Morten té bagatge en assolir i gestionar projectes associatius públics-privats multimilionaris a Europa, Àsia, l’Orient Mitjà i Àfrica reunint les parts interessades de tots els nivells i esferes de la societat. Aquesta experiència l’ha fet adquirir una comprensió global del criteris funcionals i d’èxit d’aquests esquemes de col•laboració estratègica per a totes les parts implicades.

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Des de 2002, Responsable de Promoció i Desenvolupament i des de 2013, Directora de Promoció i Màrqueting a la Fundación Colección Thyssen-Bornemisza.
Des de 1983 a 2002: Directora de la botiga ELENA BENARROCH. Des de 1987: Col·laboracions en premsa sobre moda i viatges.
Des de 1982: Traduccions del francès a l’espanyol sobre sociologia, filosofia i art. 1981: Investigació social i de mercats.
FORMACIÓ
• 2012/2013: Màster en Direcció de Màrqueting per l’EAE Business School i la Universidad Camilo José Cela.
• 1980: Maîtrise sobre el Joc dirigida per Jean Baudrillard a la Universitat de París X.
• 1979/1980: Estudis de semiologia dirigits per Violette Morin a l’École des Hautes Études Sociales de París.
• 1979: Llicenciatura en Sociologia per la Universitat de París X.
• 1973/1978: Llicenciatura en Sociologia per la Universidad Complutense de Madrid.
• Cicle escolar al Colegio Estudio. Idiomes: Excel·lent nivell de francès, parlat i escrit Nivell mig-alt d’anglès i italià

Eva Steensig, Màster de Sociologia per la Universitat de Lund i amb 25 anys d’experiència amb estratègies basades en l’anàlisi del consum i la societat a través d’estratègies de comunicació, creació de marques, estratègies de negoci, innovació i canvi en coneixement de consum. Eva ha desenvolupat una especial habilitat per a identificar oportunitats de mercat basades en el seu coneixement operatiu i precís sobre el present i el futur immediat dels consumidors i societats.
Durant tota la seva vida professional, Eva s’ha centrat en analitzar la dinàmica social i de consum i té l’especial habilitat de transformar el seus coneixements en estratègies diverses, excepcionals i profitoses.

Havent treballat en la indústria de les experiències i específicament amb el turisme durant els últims 10 anys, Eva és una experta reconeguda en tendències de turisme i desenvolupament de necessitats i conductes en els turistes. Ara ja fa uns anys, Eva Steensig i el seu equip han seguit el desenvolupament de noves necessitats i conductes, la qual cosa repercuteix seriosament i fins i tot està canviant els viatges i el consum turístics.

A més de treballar com a assessora, Eva Steensig ha estat sol•licitada com a conferenciant experta en els medis de comunicació i moderadora de processos i tallers internacionals.

• Diplomat per l’ Institut de Géographie Alpine de Grenoble i l’ Institut d’études politiques de Grenoble.
• Carrera professional a l’educació nacional i particularment a l’ensenyament superior i la recerca.
• Secretari general de la Université de Grenoble 1 (Joseph Fourier) de 1984 a 1991.
• Secretari general de l’Institut National Polytechnique de Grenoble de 1992 a 2000.
• Inspector general de l’administració de l’educació nacional i de recerca de 2000 a 2011 (i posteriorment, emèrit).
• Professor associat a la Université Paris 5 René Descartes durant 3 anys.
Coautor de 2 llibres sobre la gestió de les universitats franceses.

Mandats electius:
• Alcalde de Venosc – Les Deux Alpes des de març de 2001
• Vicepresident de la comunitat de comunes d’Oisans
• Administrador del Parc national des Écrins, de l’associació Alliance dans les Alpes, de l’Association Nationale des Maires des Stations de Montagne, de l’ Association des Élus des Territoires Touristiques.
• President del Label Famille Plus des de fa 3 anys.

• Directora de l’Oficina de Turisme de Grand-Bornand des de 2005
Estació d’esquí i de muntanya d’estiu – 24 000 llits turístics – 1 milió de pernoctacions
Estació Top of The French Alps i amb la certificació Famille Plus
Oficina de Turisme Associatiu: pressupost 2 990 000 € i 22 col·laboradors

Implementació d’una estratègia turística basada en una ambiciosa política d’organització d’esdeveniments, adreçada a potenciar la freqüentació i promoure la notorietat

• Directora general del festival “Au Bonheur des Mômes”, primer festival europeu jove, públic i d’espectacles vius
• Vicepresidenta de la Unió Departamental de les Oficines de Turisme de l’Alta Savoia
• Consultora especialitzada en estratègies d’organització d’esdeveniments turístics

Experiència anterior:
• Direcció oficina de turisme i servei comunicació ciutat de Cluses – 1998 a 2005
• Direcció Haute-Savoie Nordic – 1996 – 1998
• Responsable d’estudis de turisme – 1993 – 1996

Especialitzada des de fa 20 anys en la direcció i organització d’esdeveniments culturals i esportius

• Direcció i/o creació d’una vintena d’esdeveniments diferents dels quals

Creadora de l’esdeveniment “Glisse en coeur”, primer esdeveniment benèfic de la muntanya francesa
www.glisseencoeur.com

Creació del festival Musiques en Stock a Cluses de 2000 a 2005
www.musiquesenstock.com

• Participació a esdeveniments de rellevància internacional pel que fa als aspectes de recepció, associació i comunicació.
Tour de France: 2002, 2007, 2009, 2013…
Tour de l’Avenir
Coupe du Monde de Biathlon Annecy – Le Grand-Bornand – 2011 i 2013
Championnats de France des Échecs Jeunes
Challenge des Chefs Étoilés

David Barna es va jubilar recentment del National Park Service d’Estats Units. Durant 20 anys va ser el principal portaveu dels 400 parcs nacionals que hi ha arreu d’Amèrica. Actualment, és membre del consell executiu de The Coalition to Protect America’s National Parks. El 2002 i el 2008 va ser el president del jurat del festival de cinema italià, Mostra Internazionale dei Documentari sui Parchi. El 2010, 2012 i 2014 va ser membre del jurat d’Environfilm d’Eslovàquia; i el 2015 va ser membre del jurat de la 16a edició de l’International Nature Film Festival de Polònia. David ha estat també el coordinador del White House Easter Egg Roll i la il·luminació de l’Arbre Nacional de Nadal. Va exercir de director del museu del Parc Nacional de Yellowstone. Va ser el portaveu de la National Science Foundation, per a la qual va dirigir dues expedicions per l’Antàrtida fins al Pol Sud. Al principi de la seva trajectòria professional, va treballar com a geòleg i va buscar manganès al fons marí de l’Oceà Pacífic i metalls preciosos a l’oest dels Estats Units. David també és comandant de la marina retirat i veterà de la Guerra del Golf.

Autodidacte en el món offline i online, apassionat del món digital, explorador dels entorns socials i col·laboratius de la xarxa, treballa en la planificació estratègica i la comunicació de marca, productes i/o serveis de les empreses en l’entorn digital, ajudant a comprendre les possibilitats del món digital en el seu negoci i en la relació amb els clients.

Durant la seva trajectòria professional ha treballat en agències de publicitat com ara IconMedialab, McCann Erickson i Nurun, i a l’empresa de consultoria RocaSalvatella.

Ofereix formació en escoles de negoci i empreses sobre eines, tendències i oportunitats dins de l’entorn digital, i és coordinador del Màster en Màrqueting Digital d’ESIC Barcelona i professor dels programes de l’àrea digital d’ESIC Barcelona.

Denis Ivosevic és un especialista en gastronomia, desenvolupament de productes i associacions estratègiques. Nascut a Ístria (Croàcia), va viure molts anys entre Croàcia, Eslovènia i Itàlia. Com a llicenciat en Turisme (Croàcia) i en Literatura i Filosofia (Itàlia), va poder descobrir noves possibilitats en combinar aquestes dues disciplines.
Ha estat membre del Departament Regional de Turisme i Comerç del Comtat d’Ístria des de 1995. En l’exercici d’aquest càrrec, se li han confiat tasques creatives relacionades amb el desenvolupament de productes i l’elaboració i el disseny de nous projectes de desenvolupament del turisme. Com a exemples, podem citar: rutes del vi d’Ístria, rutes de l’oli d’oliva d’Ístria, guies gastronòmiques nacionals i internacionals, actes relacionats amb la trufa , rutes ciclistes i de trekking, així com curses ciclistes.
El 2000 va esdevenir ministre regional de Turisme, càrrec des del qual va coordinar projectes com ara plans directors i planificació de màrqueting. El 2010 es va convertir en director gerent de la Junta Regional de Turisme, càrrec que exerceix en l’actualitat. Les seves tasques principals són fomentar la notorietat i la reputació d’Ístria com a destinació turística competitiva i reeixida. Per a ell, gestionar la reputació d’Ístria és un objectiu primordial, i ho fa mitjançant diversos projectes innovadors en màrqueting electrònic, combinació de marques i associacions estratègiques.

És fundador i president de RocaSalvatella, un despatx de consultoria de negoci amb oficines a Barcelona, Madrid i Bogotà especialitzat en la transformació digital de les organitzacions, els seus processos i els models de negoci.

Amb més de vint anys d’experiència en direcció d’empreses, creació de projectes a Internet i exploració del potencial de les xarxes, és un expert en la transformació digital i el seu impacte en els entorns personals, professionals i empresarials. El 2013 i el 2014 el diari El Mundo el va elegir com un dels 25 espanyols més influents d’Internet.

Forma part de diferents consells assessors i consells d’administració, la seva opinió l’han requerit comissions governamentals, manté seccions estables a premsa i ràdio i diferents cadenes de televisió el conviden habitualment com a expert. El 2010 la patronal empresarial el va premiar com a millor conferenciant de l’any.

És arqueòleg especialitzat en el Paleolític inferior, llicenciat per la Universitat Autònoma de Barcelona i MBA per ESADE. És professor convidat en múltiples centres universitaris i escoles de negoci.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone